Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag over je online aanmelding? Je stelt deze het makkelijkst per chat of via onderstaand contactformulier, mailen mag natuurlijk ook. Wij zijn elke dag bereikbaar tussen 09:00 en 19:00. Omdat het werk online altijd doorgaat staan wij uiteraard ook in het weekend voor je klaar om je te begeleiden bij je aanmelding.
Heb je vragen over de werkzaamheden, uitbetalingen of andere specifieke vragen omtrent een aanmelding bij een online platform? Dan adviseren wij je direct contact op te nemen met de desbetreffende website, zo wordt je vraag sneller beantwoord. Je vraag stellen kan via de volgende link: Toluna, Opinieland, PanelClix, GFK en LifePoints.
Contact per Whatsapp
Druk op onderstaande knop om Whatsapp te openen of voeg 06-12345678 toe aan je contacten en stel je vraag per Whatsapp.
Wij staan dagelijks voor je klaar tussen 09:00 en 19:00.
Contactformulier